Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może lepiej działać. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Rozumiem Dowiedz się więcej
+48.33.811.11.22
biuro@tecza.pl polub nas

Voucher Turystyczny Open 365 - najczęściej zadawane pytania.

 Biuro Podróży Tęcza
Bielsko-Biała ul. Grunwaldzka 22c/6
Voucher Turystyczny Open 365.  Najczęściej zadawane pytania
  1. Jak długo jest ważny Voucher?       
    odp: Voucher jest ważny 1 rok od daty planowanego wyjazdu, który został anulowany z powodu Covid 19 i do którego został wystawiony Voucher. Dla przykładu jeżeli wyjazd na odwołaną imprezę był planowany na 12 maja 2020 to Voucher będzie ważny do 11 maja 2021. W tym terminie mamy prawo do dokonania nowej rezerwacji na wybrany dogodny termin. Sam wyjazd może odbyć się po tym terminie.
  2. Czy powinienem się obawiać o swoje pieniądze? Czy są jakieś gwarancje?     
    odp: nie powinniśmy się obawiać o wpłacone pieniądze.  Wartość Vouchera (czyli Wpłaty do rezerwacji na wyjazdy, które zostały anulowany z powodu Covid 19 w stosunku których został wystawiny Voucher) - chroniona jest przez Gwarancję Ubezpieczeniową TU Signal Iduna oraz przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.
  3. Jakie imprezy będę mógł zarezerwować przy użyciu Vouchera  
    odp: wszystkie imprezy organizowane przez BP Tęcza zarówno w roku 2020 jak i z terminami realizacji w roku 2021. Rezerwacji należy dokonać przed upływem terminu ważności Vouchera.
  4. Czy jeżeli mam rezerwacje na dwie imprezy z BP Tęcza i pierwsza z nich została anulowana z powodu Covid 19 to czy otrzymanym Voucherem można dopłacić do drugiej imprezy?
    Odp: Tak, można to zrobić. Jednak w takim przypadku nie ma konieczności posługiwania się Voucherem, wystarczy przed wystawieniem Vouchera, za pośrednictwem biura agencyjnego, w którym był rezerwowany anulowany wyjazd, zwrócić się z prośba o przeksięgowanie wpłaty.
  5. Czy Voucher może zostać zamieniony na gotówkę?         
    odp: nie ma takiej możliwości. Voucher może być wykorzystany do zawarcia umowy o imprezę turystyczną.        
    Gdzie może być zrealizowany Voucher?    
    odp: Voucher może być zrealizowany w miejscu gdzie była zawierana umowa na podstawie której został wystawiony. Jeżeli było to biuro agencyjne to w tym samym biurze agencyjnym. Jeżeli bezpośrednio w BP Tęcza to należy zgłosić się osobiście lub telefonicznie bezpośrednio do BP Tęcza. Voucher jest wydawany do Umowy, która została anulowana z powodu Covid 19 jest z tą umową powiązany. Jego realizacja jest powiązana z umową pierwotną.
  6. Czy Voucher mogę komuś podarować?      
    Odp: Tak, ale pod pewnymi warunkami: Voucher jest umową, do podarowania Vouchera konieczna jest pisemna umowa cesji praw i obowiązków. Voucher wraz umową cesji będzie podstawą do jego wykorzystania.  Bez umowy cesji można podarować komuś wycieczkę. Osoba upoważniona do Vouchera, może zawrzeć nową umowę wskazując inne osoby jako uczestników wyjazdu.
  7. Czy u każdego Organizatora Turystyki warunki realizacji Vouchera muszą  być takie same?  
Odp: Nie. Organizatorzy Turystyki mogą mieć odmienne warunki, inny regulamin. Jedynie zasady określone wprost w Ustawie muszą być uwzględnione, pozostałe warunki mogą być różne.